Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. október 12., péntek

Ha(L) egy üzlet beindul... Halászlé készül.....

úszkálunk , mint hal a vízben.. a saját levében... lám most egy halas hét van.. mondtam én, Ha(L) egy üzlet beindul... :) szóval tegnap anyusom is megtámogatott néhány halszelettel, így teljesen felborult a rend.. halat hallal... :) majdnem :)


a hozzávalók csendélete... tényleg néma.. mert a hal ugyan hall, de nem beszél.. csak tátog.. halszájról pedig még én sem tudok olvasni...

az alaplé (általam használt ) hozzávalói... megint nem lesz kicsi adag.. 1 kiló halnyesedék (vegyes halból..),1 pontyfej, farok, hagyma, paradicsom,paprika, kis csípős paprika, no meg a só..


a hal visszanéz a levesből... micsoda horror :) de majd ha lefőtt a csontról.. passzírozás lesz a dolog vége...de ott még nem tartunk, egyelőre, csak főzni kell szépen, szorgalmasan :) Bográcsban persze autentikusabb lenne, de nem gondoltam érte felszedni a parkettát és tüzet rakni belőle :)

3/
Az alaplé szét fővésnek indult...:) persze azért még adok neki.. ( pucolom a birsalmát kompótnak).. szóval ráérünk...ennek a halnak már nem fáj a feje, mert teljesen szétesett.. szegény...
 a passzírozás kissé maszatos menete... persze eszembe jut számtalan gondolat, hogy a dagadt ruhát hagyja másra.. így szeptember végén, hogy Párizsba beszökött az ősz.... magyarul mondva csak kicsit anyázok.. mert közben 6x csörög a telefon :D
 hálás jószág a passzírozó, amúgy.. ugye érted... ó magyar... :) 10 perc alatt megvagyok, azzal, amivel a szitán órákig.. bár megvan a maga sajátos története.. mert , de hagyjuk...
 ááááááá, nem lett sűrű..csak megáll benne a kanál.. a baj csak azzal van, hogy a csudába teszem azt a fagyasztóba, ami most nem fogy el.... így alaplében (ahogy szoktam..mert víz mindig van, halszelet kapható.. szóval készre főzni később már nem nagy varázslat...) ...azt hiszem beköltözök az anyukám fagyasztójába... vagy vendégeket hívjak?... :) nem vagyok harapós.. de lehet hogy a fagyasztót választom :) addig a dolog félre van téve, amíg a birsalmát befejezem, utána jöhet a leves.. és a a folytatás... :)
 a megszínezett és egy kissé hígított alaplébe beteszem a halszeleteket...
 aztán jön a haltej.... nagyon szeretem :)
 meg belekerül az ikra... :)

 készen, csípősen... kitálalva... :)

 :) egy falatkai innen.. egy onnan.. :)

Jó étvágyakat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése