Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. október 9., kedd

gördülő zsemlyék....

kis éji zsemlyék:)) keresztesen, szezámmal :)))

nem lett volna éjszakai, ha nem felejtem el "betöltés" után be is kapcsolni a gépet, hogy dagasszon.. :) viszont egész éjjel zsemleillatban aludtam.. ááááááááá cseppet sem voltam éhes álmomban :))





a klasszikus zsemlereceptemet választottam , amit vagy 15 év óta használok, gépi dagasztással, kelesztéssel és 8-as programon 

eredeti vizes zsemle recept itt: zsemle
a szokásos gömbölyítő formázás után kis keresztet vágtam a tetejére, magam sem tudom hogy miért..megspricceltem vízzel, és megszórtam szezámmaggal..
 szépen dagadoznak.. én meg fogom a fejem.. mikor mehetek majd végre aludni..
 azért ők megérték a késői fekvést...


 reggel elvágtam.. van bennük anyag, nem kemények, repülősen finomak.. de van bennük mit harapni, nem csak a levegőt..
a friss gombás tojás... kicsit fehér a tejszíntől :) 
 és még a sajtkrémes kenés mellé még egy kis sajt.. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése