Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. október 8., hétfő

Kőrözöttel és sajttal töltött gomba krumpliágyon :)

a kőrözött nem csak kenyérben jó.... hanem így is.. Gabi inspirált- anno egy kőrözöttes melegszendviccsel... egyszerű, de nagyszerű , javaslom... ez ugyan nem maradékból.. mert gomba még maradt...csak a kőrözöttnek gondoltam így véget vetni...további gombák fellépése holnap.. mert nagyon szeretjük..;-)



Szép nagy , de friss gombafejek talpuk nélkül, tisztítva várják a "feltétet" feltétlenül .. kettőnknek, kamaszom étvágyát ismerve 8 gombafejet töltöttem meg kb 15 dkg töltelékkel...
 egy kevés körözöttem az elmúlt napokból akadt.. és Gabriella Vörös - néhai kőrözöttes melegszendvicse inspirált....szóval szépen sorban megtöltöttem vele a gombák tátogó óriási száját.. sőt ledugóztam egy karika póréhagymával.. se sót, se olajat nem csepegtettem a gombába- hiszen a kőrözött önmagában sós, és 1/3-a vaj.. így a fűszerezést elegendőnek találtam
a tegnapi csülökszaftba bedobáltam még egy adag krumplit, meg pórét.. elősütöttem, majd rájuk ültettem a gombát.. és visszatoltam a sütőbe 150 fokra- légkeveréssel... a gomba leve majd a krumplik közt elsül :) 

 20 perc a sütőben így elég volt neki... a póré karikára rásült sajt miatt olyan, mintha rövid talppal sültek volna :))
 szépen bevonta a sajt a gombát.. a maradéka a krumplik között lényegült át aromákkal....
 kitálaltam még egy kis zöldséggel... :) és ilyenkor veszem észre hogy hús egy szál sem ebben a kosztban.. a csülök után jólesik egy "mentes" nap.. de nem leszek vega továbbra sem :) :))
 :) :) akármennyi is a hagyma.. pár karika még elfér rajta :)
 szívesen kívánom.. megtartva jó szokásom, kívánok jó étvágyakat :)
 Kérsz-e? :)


étvágytól függ nálunk ez 2 személyre volt elegendő

8 nagy fej ( 50 dkg) gomba
4 közepes krumpli
30 cm póréhagyma - 8 karika a gombákra, a többi a krumpli közé.. és néhány karika díszítésnek
15-20 dkg edami (vagy más) sajt
15-20 dkg kőrözött 

bors, és só a krumplira

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése