Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. december 8., szombat

Q-golyók (sütés nélkül)

Szégyenlősek, prűdek és álszentek.. szem becsuk.. a kamaszom szereti az édeset, és azt ugye most nem lehetne.. de ennyi kis kihágás belefér... :) :D ha nem, akkor is :) :) :) Na de mi is az a Q-golyó????.... hát nem kvantumfizikai és metamorfológiai jellemzők egyvelege... a Q- egy egyszerű jellemzőhalmaz.... Qva olcsó, Qva gyors, Qva egyszerű, és Qvára nincs kedvem sütni szüleménye.... már bocsánat, hogy nőies legyek.. de így írtam fel anno a kis-kockásba... és akkor még nem is a Q-val jellemezve... vagy 20 éve... !! Tisztességes fogalmazásban : OLCSÓ, EGYSZERŰ, GYORS, SÜTÉS NÉLKÜLI, SE CUKOR, SE ZSIRADÉK.... kell ennél több... ? a többi a képek alatt..
25 dkg darált keksz, 
1 deci meggyszörp, 
fél deci sütirum,
 és egy kis doboz tejföl keveréke. 
Ennyi. Én ugyan nem nagyon mérem. glu-glu-glu! ennyit mond az üveg... egy látszólag ragacsos tészta, de akkor jó, ha a tenyeredhez már nem ragad ha gömbölygeted... kedved szerint ha tömör-adod hozzá még vagy a szörpöt, vagy a sütirumot. az ujjad hegye tésztás lesz, arra odaragad, ahogy csipkeded, de fél óra
 múlva - már a tányéron- ha megéri - bedagad.

25 g ground biscuits,
1 dl sour cherry syrup,
0.5 dl rum, and
a small box of cream
Crease. I do not really measure the ingredients. Glu-Glu-Glu! says, the glass ...
This is apparently a sticky dough, but it is good if your hand is no longer sticky, if formatter. To your liking, if you add more solid syrup or rum. the finger tip becomes doughy, adheres to, as he pinches, but half an hour later - already on the plate, if it's worth - swell. :) Bon apetit!

 aszalt meggyet dugtam a közepébe.... mert mindig bele kell dugni valamit...
 tenyeremben gömbölygettem, dédelgettem...
 megforgattam ebben.... 
megforgattam abban...
 és megforgattam emebbe is.. mert hogy a leányzó fekvése sem egyforma soha... 
  szépen sorban tányérra rakosgattam....
 lett ez ilyen...
lett ez olyan...
kicsit borostás kókuszosok....
csillogó csokisak... a Q-úton...
 na ugye hogy milyen Q.....?? 
 meg a szivárványos...
 na csípj meg egyet.... :)
jó étvágyat :)

1 megjegyzés: