Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. december 7., péntek

turbó ebéd.... akárhonnan nézem...

turbó. mert gyorsan összeütöttem.. és turbó, mert a két legnehezebb alkotóelem ( már emésztési szempontból).. a gomba és a velő is megtalálható benne... egyetlen mentségem, hogy piszok éhes vagyok... ezzel meg kibírom "valahogy" :) :)... muszáj volt túráznom egyet a levegőn.... má' megint hivatali ügyintézés..... és gyalogosan vágtam neki... jólesett.. és a csípőske hideg, meg a séta.. belém rakott 3 farkast.. azok gyomra is bennem korgott.. a fejem búbjától a lábam legkisebb ujjáig :) :)

mint minden alapja, egy kis újhagyma zöldje... :) meg egy csodaszép gomba....
 süljetek, süljetek, egyesüljetek, egybesüljetek... :D :P
 aztán egy kevés hártyáitól megszabadított velő.... hátha okosabb leszek..... engem nem zavar a disznóval való sok közön vonás... de pláne nem zavar, ami a gondolatokat illeti....na de maradjunk... a táplálék mivoltánál...
 tojás takaróba bújtattam a masszív belevalót...
egy serclit lecsíptem a madzagos kenyeremből :) 
 van benne anyag. mondom turbóra vettem a formát... :) 
 akkor böködjünk, falatozzunk :) :) Jó étvágyat!


hozzávalók 1 személyre:
2 tojás
újhagyma
1 gomba
1 db velő
só, bors

1 megjegyzés: