Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. december 31., hétfő

Boldog Új Esztendőt!


Adjon az Isten 
szerencsét, 
szerelmet, forró 
kemencét, 
üres vékámba 
gabonát, 
árva kezembe 
parolát, 
lámpámba lángot, 
ne kelljen 
korán az ágyra 
hevernem, 
kérdésre választ 
ő küldjön, 
hogy hitem széjjel 
ne düljön, 
adjon az Isten 
fényeket, 
temetők helyett 
életet -- 
nekem a kérés 
nagy szégyen, 
adjon ugyis, ha 
nem kérem."
Nagy László


Ha új esztendő
én lehetnék,
minden gyermeket
úgy szeretnék,

mintha tulajdon
enyém lenne;
a jövendőmet
látnám benne.
Minden gyermekszív
rubin-láda,
s egy-egy új év van
abba zárva.
Erdőt, mezőt, hegyet áldjon,
tiszta vizek fölé szálljon,
Adjon az Égnek kékséget,

Bort, búzát, békességet,
sötétségben fényességet!

Új esztendő újat hozzon,
régi jótól meg ne fosszon.

Ki barát volt, az maradjon,
- ki elindult, az haladjon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése