Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. december 9., vasárnap

egyszerű reggeli..."popover"

vannak dolgok, amik rettentően bonyolultnak látszanak, és valójában pofon egyszerűek... szeretek reggel "kimenni" a kenyeret valamivel megkenem, valami teszek rá unalmából... már csak azért is mert nem nagyon lehet... a madzagos elfogyott egyébként is.... ezt azért szeretem, mert nagy tömegnek is kevés munkával el lehet készíteni, 5 perc alatt... :) és amíg sül.. ráérek kényelmesen a reggeli kávészertartásomnak hódolni... annyira egyszerű, hogy félálomban is megy..... ha tetszik, klikk egy képre.. és lapozgassad.. ott van belül a hogyan... :) .. amúgy a popover, nem jelent mást mint felfújtat.... :) én egyszerűen csak reggelinek nevezem, és kamaszomat hívom :) :)



a hozzávalók :) 12 muffin formához... (kevesebbet már nem is lehet)
 1 bögre tej, 1 bögre liszt (1 bögre=2 dl), két tojás... ezt keverd össze egyneműre....
adj hozzá egy ek olajat.. én olívát használtam... 
 1 kávéskanál morzsolt bazsalikom.... ennyi a hivatalos alap.. !! .

 én tettem bele 1 kanál tejfölt, és 1 kanál krémsajtot.. de ezt csak akkor tedd bele, ha akarod..)
 talpalás... más a házi szaggatóval kezdi.. én ezzel...
 rámerem a tésztát, kb 3/4-ig...
 egy kis füstölt sajt a tetejére...
 valahogy így....
FÉL ÓRA minimum 180 °C-ra melegített sütőben, vagy addig míg a teteje szép barnáspiros lesz... 
 na így kell kinéznie... azon gondolkodsz mitől emelkedett meg.. ? pedig nincs benne se sütőpor, se szóda, se élesztő, se semmi fújó... :) és csodás kis üreg van a belsejében...
 itt az üreg... :) töltheted.. azzal amivel a kedved tartja... én simán töltés nélkül megettem :D :D
 kamaszom kapott bele fűszeres túrót :)
 kicsi aranyos popovers , felfújt falatok...

 létezik popovers sütőforma, mint egy varázslósüveg a Griffendale-ben, de nekem olyan nincs... megtette a muffin forma.. :)
egyszerű, de nagyszerű.. kívánok jó étvágyat :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése