Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. december 7., péntek

Ha zabos a csirke, kapjon rózsát.....

.. hogy mérges lett-e a csirkecomb, mert nem ebédre ettük... talán... de még nem nyerített.... némán tűrte a meztelenséget a só alatt.... aztán felöltöztettem.. erre zabos lett... így hát rózsával enyhítettem "haragját"....sőőőt, illatos krémet is kapott.. hátha megbékél.....


Az alaphelyzet totálisan egyszerű.. elfogyott a morzsa.... de száraz kenyerem, zsemlyém sem maradt mostanában.... (oké, egyszeri asszony öltözik, vagy küldi az embert.. gyalog, biciklin, vagy csónakon.... ) jelentem én nem mentem.... kinyitottam a varázsos szekrénykét... és egy sütihez készülőben.. előszedtem a selymes zabkorpát.... na talán már kezded sejteni, mitől mérges a csirke???? Hát aki korpa közé keveredik, azt megeszik a disznók... a helyzet, hogy nem érzem malacnak magam, Pandámat meg pláne nem...elvégre holmi nagyra nőtt édes macifajta.... de hát, mondhatom én ezt az ostoba tyúkoknak....

 Hagytam a combokat.. forogjanak a saját bundájukban...ha már ennyire hisztisek... egyelőre átléptem rajtuk... egy kicsiny hagymát igazgattam pár kanál zsiradékban...
 volt egy jó csokor friss kaprom, ami a múlt héten nem került sorára.. így a radiátoron szárított kaporként végezte... gyorsan összeaprítottam, és a hagymára szórtam.. röpke pirulás után, kapott sót, és egy kevés vizet.. főni szorgalmasan....
 közben a pirított rizsem is szépen alakul,, na ő viszont petrezselyemmel.. "dződ, dződ" alapon!!! :) de ezzel a RIZST ( nem RIZSÁT , uhhh a hideg ráz így e szótól!! mert én rizsázhatok... de a rizst csak főzőm ), elzártam.. úgy látom ma mindegyik ételem magába van zárva :D
 Vissza a kaporhoz.... ha már zabbal etetem a családom, hát ne sima, hanem rizsliszt legyen a habarásom..... (nesze neked, gluténmentes... de semmi keményítő... illik a szálkásításhoz... a fene a fajtám, hogy igyekszem erre is figyelni ...)
a panírból kimarad kevéske tojással nem kívántam puffancsos dolgokba vágni, komolyan sajnálom a gyerekem, ha a kedvenceit a szeme láttára tolnám az arcomba, míg ő, az önkéntes menüjét fogyasztja... 
 a hófehér ennyire.. krémszínűre változott... vaku nélkül jobban látszik...
 és készen.. barna cukorral, ecettel kapormártássá forraltam gyengéd lángon...
 a zabos lábak mérgükben a forró zsiradékba vetettek véget eddigi nyer életüknek... és bugyogva merültek a forró habokba...
 kérdezhetnéd.. a rózsa hol marad??... itt hozom.. egy mosott krumpli személyében... egyszer adtam egy tippet a krumplirózsára.... látod, megcsinálom..:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.368744849881566.86473.228426117246774&type=3
 kamaszom tányérja salátától, s erőtől duzzad... az arányok nem változnak:
150 g hús, 50 g rizs, 100 g saláta.. és ö biza a salátára öntetnek kapta a kaprot....
 itt a rózsa.. már békél a csirke.. fekszik nyugodtan, nem szalad, pedig mindkettő megvan... :)
 nem fog "éhen halni" látom.... :)
 én kisebb adaggal beérem... s a tálalásom sem tartalmaz annyi salátát.. :) de az én rózsám is megvan a csirkém mellé :)))

 zabos csirke kitálalva rózsásan, kaporszósszal...

 süssek néked is rózsát? :D
 és közben gépelek.. és falatozok... 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése