Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. február 9., csütörtök

tökölődés.......

Egy kis tökölődés..... :) rajongásig szeretem.... :) úgy 8-9 éves lehettem, amikor a nagy nagy "békebeli" sütőtökök idejét éltük ( ma már inkább a kanadai tököt sütöm, mert az biztosan édes és szaftos... bár a parázs-tök, ahogy apukám mondta, az az igazi, de az nekem száraz...) szóval anno... szinte mindennap az asztalra került a sütőtök.. mígnem egy reggel Jóanyám döbbent arccal nézett rám... Dr
ága Doktor bácsimnak ment az üzenet.. jöjjön azonnal, a gyereknek májgyulladása van!... Szaladt is Doktor bácsi mérföldes lépteivel - 80-on felül,tán ma már nem dolgozik.. de gyerekemet a múlt hónapban még megvizsgálta.. szóval futott, szaladt, mi van Katalinnal... (velem)... Belépett az ajtón.. hamar.. hamar, hol az a cserfes, gyíkszemű... Néztem is rá szeretettel (6 évesen nagyon férjhez mentem volna hozzá...) citromsárga szemekkel. Nézett rám nagyon, mire megfordította a tenyerem, hát citromsárga az is.., de bizony még a talpam is sárga volt :DDD Meghallgatott.. megvizsgált, és egyszer csak hatalmas kacajra fakadt. Szegény szüleim csak néztek, hogy most mi történt... mert hát a májgyulladás az nem nevetni való:) Mire Doktor bácsi megkérdezte: Mennyi sütőtököt evett mostanában ez a gyerek?... nem kellett sokat gondolkodni a válaszon, hiszen már vagy egy hónapja, szinte mindennap... A helyzet az, hogy az én kis szervezetem nem tudott mit kezdeni a karotinnal.. és feltöltődtem vele teljesen.. a talpamtól a fejem búbjáig :DDD Engem tehát nem üt a tök, csak megfest :DDD






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése