Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. február 16., csütörtök

fazékhorror...

arra riadtam az éjjel, hogy valami különöset puffant... körbejártam a lakást, de nem találtam semmi különlegest, ami a zaj forrása lehetne... aztán a konyhában tettem vettem, és valami különös "cicergésre" lettem figyelmes.. mintha egér motoszkálna... több órányi fülelés, hallgatózás, keresgélés, újabb hallgatózás után.. szűkült a kör... mígnem a megtaláltam a puffanás okát...

kaptam számtalan magyarázatot az üvegben lévő túlfeszültségről- lásd a spirális törésvonalak, meg a bakmanóról, aki éjszaka a konyhákban rombol..
ez cicergett, ez pattogott még reggel is...egyre apróbb darabokra hullva..
de lényeg a lényeg, ennek az üvegfedőnek halála lett.. béke hát poraira...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése