Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. február 10., péntek

karácsonyi sütiőrületek

karácsonykor még eszemben sem volt sem blogolni, sem a facebookon gasztro-oldalt üzemeltetni.egyszerűen éltem az életem..

megszállt valami nasi őrület, ami nálam igen-igen ritka.. és csokoládés fatörzset akartam enni.. a sors paradoxona, hogy a fatörzsről, bármilyen csodásan nézett ki, mandulaforgáccsal díszítve, egyetlen fotó sem készült, úgy elfogyott...a fatörzs készítést- a csokikrémet a dobostorta receptjéből vettem, valahonnan a netről... ha megfeszülök sem találom..a pislótát meg készen, mert annyira nem voltam bolondulva a karácsonyi sütiparádéért, hogy még azzal is kínozzam magam..aztán akartam még mézes krémet, de mivel mézes lapot nem kaptam, csak ostyát, így megint és csavartam egyet a dolgon...
a krémet duplán kevertem ki.. majd félbe vettem, fele kapott kakaót, abból lett a fatörzs... a másik fele fehéren ragyogott, és narancs és citromaromával gazdagítottam..
 a tetejére igazi tejszínből vert habot halmoztam, és narancsszeletekkel díszítettem..
 na itt a tortagyilkos..
 megadtam magam....a többi kép nem annyira publikus... nagy hiba volt az ostya, mert 24 óra elteltével sem puhult meg, és később sem, így amikor a tányérra került a fiam "lapozta".. és ezen akkorát nevetett, hogy belefejelt a tortájába... annak rendje módja szerint, mint egy burleszkben.. dőltünk a nevetéstől.. az íze azonban nagyon finom volt, ám legközelebb valami más tésztából, vagy babapiskótából csinálom...
 aztán csináltam még áfonyás krémest.. ami nem érte meg hogy kész legyen.. ez volt a ronda de finom...tejszínhabba cukorral ment bele az áfonya... és ENNYIRE LILA lett..semmi változtatás...
 de tényleg ennyire lila..sírtam a nevetéstől.. mert a lilát nem szeretem, maxi levendulában...
 megszórtam aáfonya szemekkel...

 egy marék áfonya elfogyasztása után, így néztem ki... egy óra múlva lekopott...:)de aznap a nevetés volt az úr a házban.. a könnyem is csorgott
 kívül is kapott habot, de a fotózás a nevetés miatt elmaradt.... esőnap meg nem volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése