Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. november 25., vasárnap

Corn-flakes- rántott hús

azért csak csináltam egy rendes ebédet :) ha nem is délben..... hogy ez miért szokatlan.. nem szokatlan... csak nekünk más a ritmusunk.. ha van kedvünk csinálok, ha nincs kedvünk nem csinálok...  hiába van vasárnap, senki nem nógat, nincsenek bekövesedett "délbenhúslevespörköltnokedlirántotthússültkrumpli" szabályok. csak vagyunk kedvünkre... néha pizsamában, még délben is... vagy később. Sokan már hajnalban tesznek, vesznek... nem "urizálok".. élek, s nem vagyok a magam rabszolgája... no persze ettől még vasárnap is reggel 6kor csörög a vekker.. kávé,cigi.. lassú éledés... valahogy majd alakul a nap... vasárnap az Úr is pihent, s arra szánta nekünk is... 

az elmúlt napok mindenféle gasztro tekergései után kivételesen én is rántott húsra vágytam...de nem mindig úgy van, hogy az jön amire vágyunk... viszont próbálhatunk közelíteni hozzá.. aztán vagy összejön, vagy nem... a fagyasztón múlik... felismered a csomagot fagyott állapotban vagy sem... persze, rá lehet írni... nem írtam.. nem akkora a fagyasztóm, hogy ne tudjam... de még így is képes megtréfálni... azért még jó, hogy nem valami már alkarész került ki belőle, mert szerintem a gesztenyemasszát is bebundáztam volna...

 lehetett választani mi legyen a köret, a kamaszom a pürét választotta :)
neki is állt szorgalmasan elkövetni..lassan megtanulja fejből is :)
 Hogy legyen valami karakteres íz mellé .. elővettem a répa chutneyt..
recept itt --> RÉPA CHUTNEY
 mennyiségi savanyú, ami édeskés jól illett a chuney és a hús mellé....

Receptje itt --> CSALAMÁDÉ
 megint színes lesz a tányér :)
 nos.. kérsz-e? :)
 akkor együnk... kívánok jó étvágyakat....

a corn flakes-ből most 750 g-os kiszereléshez jutottam, igen kedvező áron, nem a dobozoshoz... érdemes többet összetörni belőle, és a morzsát egy üvegben tárolni, hogy legközelebb ne a húsklopfolóval kelljen kezdeni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése