Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. november 23., péntek

a "VAKARÉK"

Kedves blogolvasóm..... bocsásd meg nekem, kis lemaradásom most kezdem pótolni.... nincs drámai magyarázata, pusztán annyi, hogy facebook oldalam (Gyomro-Sokk) olyan látványos repülésbe és pörgésbe fogott, hogy nem jutott az internetre szánt időmből, a blog töltögetésére + a jó számítógépem elhalálozott- persze újraélesztési kísérletet még fel nem adtam.... 

szóval igyekszem...

a vakarék , amikor összevakarod azt, amit éppen találsz... tulajdonképpen lehetne KOTORÉK is, de arról mindig kicsi VUK jut az eszembe, ahogy bolhásan és álmosan vakaródzik.. no meg a hűtőbe nem szoktunk Tás után fejest ugrani... , a VAKARÉK, az meg olyan kicsi, olan vége-maradék fajta... szóval ami innen onnan kimarad, mint a legkisebb gyerek, azoknál ahol 9 született... drága jó Zsuzsa (nagy)mamám mondta, ő 7. volt, hogy azért olyan kicsi ( picivel volt több 150 cm-nél), mert ő maradt a maradék.... mégis nagymamának volt a javából :) vakaródzni nem fogsz megígérem, maxi kotorni a hűtőben legközelebb.. de ezt is az élet szülte nálam.... kívánom mindenkinek, hogy őt a szükség ilyen kis vakarékokra rá ne vegye.. :) bár én utálok pazarolni.. szóval túrtam- fúrtam, mint a rövidorrú, ám kurtafarkú kismalac, de nem ám az a csüngőhasú.. és ma vacsorára ilyen vakarékot kerítettem.. ha kíváncsi vagy, túrjad -fúrjad bé az orrod Te is ...


egy kis szikkadt hagymás, magam sütötte kenyerem, kettőnknek már nem volna elég, sütni már nem állok neki, olyan napom volt amilyen - kicsi fejre állt mint mindig...
8 muffinforma, 4 szelt bacon, ne nézz hülyének én ollóval vágom a bacont- konyhaival persze, a körmömet bár tudnám rágni, de ahhoz megint másikat használok.... szóval elő a szilikonnal.. nem nagy ám , kebelnek kicsi, ezt ne akard se beültetni, se palántálni, de azért a baconnal kibélelheted...

egy újhagyma zöldjével szeletelésre került- de mondja már meg valaki, hogy méééééééé van baj a szemmel, mert már lassan az újhagymától is sírok.. képtelenség... lehet hogy nekem is kéne valami vízálló szemcsepp.. mert csak az a baj, hogy nem a könnyem, hanem tak..om-nyálam csurog közben...

lefojtom gyorsan egy diónyi paradicsom vékony szeletkéivel.. néhányat szívem szerit az arcomra pakolnék, mert jó sok benne az antioxidáns.. lehet, hogy akinek sok bőr van az arcán, az csak fent felejtette a paradicsompakolást a nyári napozásban?...

ráhajigáltam azt a kevés kenyérkockát....

2 tojás, egy kevés tejszín ( lehet tejföl, tej- egyre megy, mindegyik jó, én már kipróbáltam), jöhet az élet sója, borsa.... no meg egy kis kakukkfüve.. bár ettől nem leszek dalos pacsirta, de azért az ízeknek adunk valami költői dallamot...

kanalanként adagolva, igazságosan, és nem testvériesen ráöntögettem a tojásos katyvaszt a kenyérdarabkákra... na azt ne várd hogy a pereméig érjen, de nem is az a dolga...

a tetejére nálam most füstölt sajt jutott.. tehetsz rá bármilyet, még macisajtot is... a pálpusztait is ráteheted, ha szereted, csak akkor engem még az utcátokba se engedj...mert nem viselem.... bement a 180 fokra előremelegített sütőbe. légkeverés nélkül... mondjam azt hogy középre dugjad... oda szokták... általában.. majdnem... na mindegy.. :)

amig eltelik az a 15 perc amíg a vakarékod megsül... na most kotorássz tovább, de ne a kotorékban, hanem hűtőben , kamrában, találsz- e valami zöld, ehetőt... abból pakolásszál össze valami salátaszerűt...

na kimászott a vakarék a sütőből.... félig sajtos pirítós, aminek az aljára nőtt a "rántotta", mint kiscsibén, az ottfelejtett tojáshéj...

egy kés és hosszú köröm, elég a teflonkézhez, mert ezt nem hidegen kell kitálalni... jól van, sziszegj..... vagy egyensúlyozz két villával...

egész látványos.. bár még vége nincsen....

igy néz ki közelről egy vakarék...

egy kis remulád azért még elfér rajta....

mikor hova biggyesztettem, csak azért, hogy a tányérok össze ne keveredjenek... :) no te melyiket is választanád.. vagy inkább vakarsz-kotorsz egyet magadnak ? :D

na itt a kész állapot.. nincs tovább.. falatozzatok....

jó étvágyat.... :)

összes hozzávaló 2 személyre, ami önmagában 1 embernek sem sok rántotta gyanánt...:

1 nagy vagy 2 kisebb szelet szikkadt kenyér kockára vágva
4 szelet bacon
1 ujhagyma
1 kicsike paradicsom
2 tojás
1 dl főzőtejszín, tej, vagy 1 nagyobb kanál tejföl
pár dkg reszelt sajt
só, bors, kakukkfű..



született: 2012 november 23. 20:00 péntek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése