Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. június 14., csütörtök

Margherita pizza a'la Gyomro-sokk :)))

A tésztát kedvenc Comcédasszonyomtól tanultam, uffa.. vagy 20 éve biztosan....de 15 tutti... egyszerű mint egy pont.. és pont jóóóóóóóóó :)


a szüret- a balkonunkról.. a koktélparadicsom, és a bazsalikomok... , és a kétféle mozzarella (amik, boltból származnak)...



sütés előtti állapot......

A tészta 25 dkg liszbe, belemorzsol 2 dkg élesztőt, 2 ek olajat, másfél, két deci langyos vizet. EZT KELL összegyúrni.. ne ijedj meg a tészta lágy.. és olajos kézzel ezt simítod a tepsibe, össze akar ugrani mindig, de azért erősködj vele, kinyúlik az. összesen 15 perc pihentetés után mehet sülni.. NOS! és beleteszem a tepsibe a tésztát, beizzítom a "kemencét" sütőt úgy 170 fokra.... és akkor kezdem el szépen komótosan megpakolni.. tök jól néz ki hogy a szemed láttára kel életre a tészta...
 rakódás van.. paradicsomszósz, rá a tömbös pizza mozzarella, és a bazsalikomok...
 megjönnek a teraszról a koktélparadicsomok, csak úgy negyedelve...
 a legvégén szórtam rá frissen!!!! őrölt 4szín-borsot és pár csepp olivával megírtam a tetejét..

( megírni = nagyon vékony sugárban egy -két csíkot húzunk rá)


 így is guszta... szerintem.....

 kisülve ... így is fotogén a lelkem :) nem is hagytam ki...

 szeletelve...


 így látszik igazán, hogy milyen vékony a tészta....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése