Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. június 20., szerda

Olivás, (görög) muskátlis kenyér

az újabb őrületem a tegnapi olaszos után, kipróbáltam a görögországban kóstolt olivás kenyeret is.. hát nem csalódtam.. az illat isteni, de még megvághatatlan.. de azt is hozom :)) megtörtént.. megvágtam.... :) 

az a bizonyos rózsaszin oliva paszta :) IMÁDOM!!! ez ment bele fűszerek helyett :) 55 dkg liszt (én BL55 normál finomlisztet használok!!) , 4,7 dl viz, 7 g száíritott élesztő és csak fél kávéskanál só, mert a paszta is sós :)) Minden mást az olaszos kenyér alatt megtalálsz!!  muskátlis (olasz) kenyér
a gyengém a görög oliva paszta ( a fekete, zöld és a rózsaszín fajta is).. mindig van itthon...(mindig?? azóta, amióta először kóstoltam..jól bírják még a repülő utat is...)
 nyersen dekorálva



 nagyon kenyér lett... ;-))
a kenyértészta veszettül dolgozott a hűtőben.. lehet hogy az oliva paszta rásegített, de 6 óra múlva a hűtőben már tele volt a tál, és feszült a folpack...
 csak gyönyörködöm benne.... minden érzékszervemmel...
 szívemnek kedves, orromnak illatos.. :))) de a gyomromnak még forró :)) teljes pompájában a Muskátlis (görög) olivás kenyér :))


 langyosan megvágva....
 kenyér a javából! :)))
 a színpad.. a tiéd, te nagyon, nagyon, nagyon kenyér...!
 tökéletes feeling... :)))))))görög olíva olajjal nyakon öntve, görög honból származó tengeri sóval szórva, a kéket egy régi tányérom adja hozzá, tenger hiányában..

 ilyen kék.. Krétánál volt a tenger.. a Samaria szurdok felől elhajózva.. mert mi fentről túráztunk le a fiammal.. és csak a zárás volt a tengeri szellő...istenem, sosem felejtem el... sem a fiam spriccelő orrvérzése miatt, sem az én kifordult bokám miatt sem.. a látvány.. Istenem... sosem feledem..a hegyi forrás hideg vizének ízért érzem a számban, bőrömön... de szép is volt.. köszönöm....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése