Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. június 14., csütörtök

Virágcsokrot sütöttem :)

turpisságot szerettem volna elkövetni, zöldségcsokor, pénzcsokor, sőt láttam már kolbászból is, már ismertek... szerettem volna egy kis meglepőt.. kiskorúm nézett mint Julis a moziban, mit is akarok, de így már tetszett neki is... egy kicsit tovább megmarad, mint az átlagos virágok...


vajas leveles félkész tészta, 11 csíkra vágva :)
alufólia darabbal szorítsd össze a rózsa testét- a többi csak támasztásra kell. 200 C°-on hogy szép színe legyen, nem számít a tészta belül, nem evésre van.

 kisülve
még azon forrón szúrd az aljába a hurkapálcát úgy, hogy megcélzod a legmagasabb pontot. Kihűlés után nem esik le, de nem fejre-állítgatós a csokor..!!!!!! (bár utólag elmondhatom, hogy mindent kibírt)

 a szemben lévő virágüzlet kisegített zölddel, rezgővel, celofánnal, .. és amikor elmeséltem mit csinálok, tettek hozzá még egy lapáttal...
 elővettem minden virágkötészeti tudományom...

 és ezt a csokrot kötöttem... a zöldeket a végén egyformára vágtam körben is..

 A ballagó :))) s ott a csokor :)

 Anyja meg a fia:) Vali Barátosnőm, és az ő kisebbik fia, Pepe :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése