Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. július 31., kedd

Gulyásleves.. ahogy én csinálom :)

a sok vitát- ki csinálja jól, hogy jól csinálom-e, vagy sem.. én elkerülöm.... gulyást csináltam már mindenféle húsból..még csirkéből is.. két emléke kevereg bennem... az egyik bográcsos.. éppen német vendégeink lesték papír-plajbász kézben,mindent kipróbálva.... (de könnyű is úgy főzni)... a gulyásgyártás menetét.. azóta tudom,megfőzték otthon, és hatalmas sikert arattak a baráti körükben, de elismerték, magyar paprika nélkül bizony semmit sem ért volna....a másik pillanat.. varázslatos.. L.Mama főzött isteni leveseket... úgy látszólag hányaveti módon, csak úgy gondolomra merte a lisztet a főtt krumplihoz, adta hozzá a zsírt... lazán összegyúrta... és olyan röpke pillanatnak tűnik,hogy már adta is a leveshez az illatos, még gőzölgő pogácsát....... azt hiszem ma úgy csináltam mint Ő, igaz a pogácsák mellé egy krumpli-langallót is "eszkábáltam"

a hagymávalkezdi általában mindenki...

csakhogy én utána a zöldséggel folytatom....előbb a fehér....
 majd a piros karók :)))
 a lecsónemű is elmaradhatatlan.. naná , hogy a sajátom :)
 és jön az apróhús... ez most tarjából van- no meg az ujjam bánta... kis kockán szeretem a húst is, krumplit is....ha így kell, ha nem............. 
 kapja a RUBIN-t :)
 a krumpli akkora kockára,mint a hús...
készül a vajgaluska.. liszt , tojás, olvasztott vaj , petrus :) 
 jól összekavarva...
 a végén jól felforralom,a galuskáknak.... :D nevetve szoktam mondani,csináljon igazi csipetkét az,akinek 7 anyja van :DDD amit egyébként nagyon szeretek,egy évben kétszer nekiállok,hegyekben gyártok, és akkor elég majd minden alkalomra :D




 kitálalva..isten tartsa meg jó szokásunkat : Jóétvágyakat :D 




 a gulyáshoz , kenyér helyett adott krumplipogácsák :)




 a csudába.. telihold van... 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése