Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. május 19., szombat

Töpörtyűs pogi 2.... ( egy cseppet másképp)

mindent ugyanúgy csináltam mint a múltkor, leszámítva, hogy az öreg-kumpli a prószásodásra vár.. és már szinte mindent összeraktam, mire rájöttem, a főtt krumpli kimaradt.. na kísérleteztem egyet.. ha krumpli főve törve jó bele, akkor krumplipüre-por sem árthat.. ( Mert bizony a prószáról nem mondok le) főleg, mert holnap Apust- Anyust is meg akarom lepni egy tepsivel...azaz egy tepsinyi prószával.. mert üressel csak nem állítok be..:) na szóval.. kb egy decivel több tejet kért a tészta..3 púpos evőkanál porral pótoltam a krumplit.. az ismétlés a tudás jó öreganyja, meg a "térgye kaláccsa.." Fél kiló list ( a zacsit csak úgy hasmánt ), 1 tojás, 1 dobozkányi tejföl, 2 evőkanál zsír...só, meg a pürepor.. 1,5 dl meleg tejben 1 kk cukorral futtatott 3 dkg élesztő... töpörtyű egy kis zsírjával összedarál ( na erre sajnálom a hazait!!! vettem egy fél kilót.. azt lerobiztam apróra- de lehet darálni is..) 20 dkg-nyi jutott a tésztára... borssal és sóval keverve.. ( a többi hagymát és mustárt is kapott, és kenyérre kenhető töpörtőkrémként végezte...) ,... a helyzet, hogy a por remekül bevált.. kisegítő lehetőségnek bármely háziasszonynak javaslom kipróbálásra!!! Nem fog vele szégyent vallani!!..


kézzel..érzéssel...
 nem sajnáltam :)
 "hóhérakasztás"
 szokás szerint tekerve....meg hajtogatva.. pont úgy mint korábban ....


 csacsogás .. az persze megy közben!! :DDDDDDDD
 tojással kenés...

 bevagdosás...







 szaggatásnál kukucskálnak a rétegek :)
 már most látszik, hogy szép leveles lesz...
 lerakódás:))
 kisülés!!!!!!!! :).. ( kettes ülés nem volt, azon már ültek)




 egészségedre :))




2 megjegyzés:

  1. O basszus de jól néznek ki ezek a pogácsák :) nagyon kívánatosak

    VálaszTörlés
  2. Aranyos vagy, örülök ha ízlik.. már így is :)
    Kata

    VálaszTörlés