Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. május 19., szombat

a 3. variáció egy témára....

na ez is egy borsóleves, és megint máshogy készül....egész csibe alkatrészek mennek a "rántásba"... az aprólék és mellcsont a levesbe.... megint más íz.. megint más szín... de ez is borsó, ez is jöhet... ;-)))


az első lépésben az aprólék és a borsó indul... mint a mandula, de az ugye nincs benne.. ( okostojások kedvéért sem fogom a vége főcím után felolvasni a stáblistát..)
 vékony zöldségek csak úgy.. darabolás nélkül.....mosást kaptak, hámozást nem... mert minek...
 a répa karikára.... csak úgy férfiasan vágva.. nem kaptam "cérnácskát" ....
petrusok szára is beleugrott.. más félretolja, én szeretem, ÍZE lesz tőle a levesnek...só, bors, egy kis cukor... ( ja persze a titok is belesóhajtott)....
 amikor szinte kész, megkapja a petrezselymes vékony rántást... csak a színe kedvéért...
 kőtányérban kőleves...... sose legyen kevesebb :))
 Jó étvágyat ;-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése