Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2013. július 6., szombat

Szalmaláng......mozzarella (di buffala) caprese...


.. lobbanó szalmaláng.. mint a kérész, rövid életű.... s átmeneti... nem , nem raktam tüzet.. én vagyok a szalma, s nem gyúltam haragra.. pusztán vannak időszakok, amikor épp napokig magam vagyok... viccesen szoktam mondani- nem egyedülálló vagyok, hanem páratlan... :) fél nap tétlen motoszkálás után... amikor még elcsipegetek ezt, meg azt... rájövök... igenis meg kell csinálni rendesen... magamnak is.. mert megérdemlem... persze ma kicsit cinkéztem inkább.. de sebaj... és lángost ettem a piacon... az se baj :) ... jó időre eltelítve a pocakom.... és nem kell gondolkodnom, mikor, hányra, mit is kéne varázsolni.. akkor csinálok valamit, ha megéhezem... és ilyenkor csak 1 személyes dolgokat csinálok.. nem diétázok, azt eszem amit éppen megkívánok :) salátát, gyümölcsöt, sültet , szendvicset.. anélkül, hogy egy fazékkal főznék, és napokig rájárnék :) íme a nyitány :).. melyről rendre ódákat zengek.. télen és nyáron.. mert imádom... egy trikolor.. amely megunhatatlan.. az aranyló nyárral... nézhetem jobbról.. nézhetem balról.... egyszerűen magával ragadnak a friss fűszer illatok... legyen hát rövid szalmaállapot első fogása.... szinte csak állva... mert megeszem mielőtt az asztalig eljutok... :) s egy pohár deresre hűlt rozéval, jöhet a morgó ég alatt egy kis szieszta...

mozzarella (di buffala) caprese...

 nincs az a zöld, ami nekem sok(k) lenne...
 lecsurgott.. mártogatósnak...
 tunkolva az olajat.. egy falat?... 
 friss bazsalikommal, és friss oregano-val.. ami idehaza szurokfű névre hallgat(na)

kívánok jó étvágyakat :)

1 mozzarella di buffala  ( vagy más mozzarella)
2 paradicsom szeletekre vágva
ízlés szerinti bazsalikom, oregano,
só, bors, olívaolaj... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése